Friday, September 5, 2008

MIOR - Moor Facial Bar With IndinineLuxe™

HANYA 3 MINIT SAHAJA!!! 2 X SEHARI DAN ANDA AKAN DAPATI KULIT BERSIH, BERSERI & SIHAT IBARAT SELEPAS MEMBUAT RAWATAN FACIAL - Alternatif bagi yang tiada masa untuk ke beauty salon!

Sabun istimewa yang mengandungi Heilmoor Clay dari Austria dan Indinine Luxe untuk penjagaan kesihatan kulit.

Heilmoor Clay?

Lumpur istimewa ini didapati di Austria, wujud lebih dari 3000 tahun dan mengandungi lebih dari 700 jenis herba dan tumbuhan di dalamnya yang sangat bagus untu kesihatan kulit.

IndinineLuxe™?

Formulasi unik yang tercipta dari algae yang kaya dengan anti-oksida, vitamin, mineral dan kebaikan lain yang mampu mengembalikan keremajaan dan kecantikan kulit.

Indinine Luxe yang tercipta melalui proses nanotechnology membantu proses penyerapannya lebih cepat ke dalam kulit. Keupayaan untuk membaikpulih sel-sel kulit berlaku dengan lebih pantas menjadikan kulit sihat, segar dan awet muda.

Sabun ini berupaya meresap pantas ke dalam epidermis dan melakukan pembersihan (detoxification) secara menyeluruh. Selepas penggunaannya kulit terasa seolah-olah selepas melakukan rawatan spa!

Sabun ini sesuai untuk semua jenis kulit: Berminyak, Sensitif, Kering, Normal, Berjerawat, Bersisik, Berparut, dsbnya malah sangat sesuai untuk kulit bayi terutama yang mempunyai masalah eczema. Oleh kerana sabun ini bertindak menyahtoksin, membersih, mengawal pH, mencerah secara semulajadi, menghalus dan mengurangkan parut - kulit anda akan kelihatan berseri-seri selepas mengamalkannya....

Sila Lihat Gambar Testimoni di bawah

Cara Penggunaannya:

1. Digunakan 2 x sehari, tidak melebihi 3 minit setiap kali penggunaan.
2. Basahkan muka, buat buih sabun dan sapukan ke wajah (seperti menggunakan pencuci muka yang lain).
3. Biarkan selama 3 minit dan bilas dengan air bersuhu biasa.
4. Bersihkan saki-baki sabun sehingga tiada lagi rasa licin pada wajah (menandakan yang muka bersih dari sabun yang mungkin berada di antara pori-pori di kulit).

Sila beri perhatian:

Kulit Sensitif - sebaiknya 1-2 minit sudah memadai (tetapi untuk permulaan boleh gunakan selama 3 minit selama 2-3 hari)

Kulit Berjerawat - gunakan selama 3 minit setiap kali cucian (2 x sehari) selama seminggu. Minggu kedua dan seterusnya memadai mengamalkan sabun seperti cucian biasa sahaja. Lakukan 'maintenance' 1-2 x dlm seminggu.

Kulit Normal / Kering - sama seperti step kulit berjerawat

Kulit berparut - amalan yang consistent dan betul membantu mengawal kesan parut dengan effective

Kulit pigmentasi - berkemungkinan akan mengalami sedikit pengelupasan halus (bergantung kepada keaktifan kulit masing-masing) namun. Ini adalah kerana sel mati di pisahkan dari lapisan permukaan kulit. Anda mungkin akan mengalami sedikit kegatalan, kekeringan yang bersifat sementara kerana faktor perubahan sel pada kulit.

Apabila menggunakan sabun MIOR, ianya menggantikan fungsi sabun malah lebih dari itu, namun Ameru galakkan supaya jangan terus tinggalkan routine penjagaan anda semata-mata kerana bergantung 100% kepada sabun MIOR ini. Cuma sabun MIOR boleh mengurangkan jumlah step penjagaan yang ada: Sabun MIOR, moisturiser dan sunblock berbanding dengan Susu Pembersih, Sabun, Toner, Moisturiser, Night Cream dan Sunblock. Lebih ringkas bukan???

HARGA JUALAN PASARAN: RM259.00 ( 1 bar)

1 bar - RM259.00 (penggunaan untuk 4 bulan)
1/2 bar - RM130.00 ( penggunaan untuk 2 bulan)
1/4 bar – RM7000 (penggunaan untuk 1 bulan) 
1/8bar - RM40.00 (penggunaan untuk 2 minggu)


Guarantee:

This product is registered under Kementerian Kesihatan Malaysia & Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan

It is also guaranteed by it's sole distributer in Malaysia:
WBG Indinine (M) Sdn Bhd

No comments: